-------------------------------
ارزیابی نظریه "بسط و گسترش نوآوریها" در ارتباط با زمان پذیرش مصرفکنندگان (صنایع الکترونیک)
ارزیابی کارایی واحدهای ارزی بانک کشاورزی با استفاده از روشهای ترکیبی BSC، DEA و AHP
بررسی موانع رشد و توسعه بیمه حوادث انفرادی در استان آذربایجان شرقی
بررسی اولویت عوامل تعیینکننده رضایت مشتریان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران
بررسی عوامل مؤثر بر جذب سرمایه اشخاص حقیقی در بورس اوراق بهادار
بررسی رابطه بین ابعاد سرمایه اجتماعی و رضایت مشتریان در بانکهای سپه استان اصفهان
بررسی اولویتبندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان بانک ملت با تاکید بر آمیختههای بازاریابیخدمات
طراحی و تبیین مدل کنترل استراتژی بر اساس کارت امتیازی متوازن (BSC) در شرکت عمران شهر جدید اندیشه
بررسی تأثیر عوامل آمیخته بازاریابی بر فروش محصولات شرکت شیشه ایمنی جامگین سردار
نقش سازمانهای خدمات پس از فروش در توان رقابتی شرکتهای خودروساز
بررسی عوامل مؤثر در توسعه صادرات از نظر کارشناسان و مدیران شرکت ملی فولاد ایران
بررسی عوامل مؤثر بر تجهیز منابع در پست بانک
بررسی تاثیر تجارت الکترونیک بر صنعت بیمه کشور با تاکید بر شرکت سهامی بیمه ایران
بررسی عوامل بازاریابی بار داخلی در راه آهن جمهوری اسلامی ایران
تحقیقی پیرامون نظریه رائول پربیش در مورد ایران
مطالعه تطبیقی الگوهای مصرف بنزین در کشورهای جهان به منظور ارائه روشهای مناسب برای کشور
ارزیابی میزان کیفیت خدمات الکترونیکی موسسه مالی و اعتباری مهر استان قم
بررسی میزان تأثیرپذیری افراد از تبلیغات محیطی با تاکید بر عوامل ساختاری جمعیتشناختی(شهر کرج)
بررسی تاثیر نرخ بهره بر تامین مالی صنایع مختلف پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
شناسایی موانع سازمانی موثر بر بازارگرایی در شرکت پالایش نفت اصفهان
بررسی ارتباط میان یادگیری سازمانی و توانمندسازی کارکنان
بررسی میزان ریسک پذیری شرکت های پذیرفته شده در بورس تهران از طریق سنجه ارزش در معرض خطر (VAR)
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر توسعه سهم بازار صنعت تابلوهای برق
بررسی تاثیر استاندارد ISO/TS 16949:2009 بر دستیابی به اهداف استراتژیک در شرکت وزین صنعت قطعه
بررسی طرح تکریم ارباب رجوع بر رضایت مردم در وزارت بازرگانی
بررسی وضعیت صادرات میگو طی دهه اخیر در کشور و ارائه استراتژی مناسب برای صادرات میگو
بررسی تفاوتهای اساسی عوامل آمیخته بازاریابی در انتخاب پروتزهای جراحی ارتوپدی از نظر جراحان ارتوپد
بررسی رضایت بینندگان از مسابقات تلویزیونی صدا و سیما از نظر مردم شهر تهران
ارزیابی تصویر ذهنی مشتریان سیستم بانکی از خدمات بانک ملی در شهر تهران
طراحی الگویی به منظور ارزیابی میزان رضایت مشتریان از کیفیت خدمات وبسایت بانک اقتصاد نوین
بررسی و شناسایی عوامل موثر بر کیفیت خدمات در شرکت قطارهای مسافری شمال بر اساس مدل سروکوال
بررسی میزان پذیرش بکارگیری مدل تکنولوژی در خدمات مالی اینترنتی برای خردهفروشان
بررسی رابطه برنامهریزی مسکن در بافت فرسوده با کیفیت سطح زندگی ساکنین
بررسی راهبردهای ارتقاء مدیریت دانش در ستاد وزارت رفاه و تامین اجتماعی
تعیین و مقایسه میزان رضایت مشتریان بانک سامان و بانک ملی از خدمات بانکی با استفاده از مدل ServQual
بررسی موانع توسعه کاربرد نظامهای پرداخت الکترونیک در بانک ملی ایران
بررسی عوامل مؤثر بر مصرف گازطبیعی خانگی در مرکز استان چهارمحال و بختیاری
بررسی چالشهای پیادهسازی تجارت الکترونیک در شرکت سایپا
بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر رفتار خرید مصرفکنندگان کالاهای کم درگیر
بررسی میزان توانمندی کارکنان گمرکات استان کرمانشاه با استناد به مدل وتن و کمرون
سنجش آمادگی اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت اوزان
-------------------------------